Festival voor Brasil!

We zijn benaderd of we in actie willen komen voor Brasil.
Ze kreeg kort geleden heel heftig nieuws.
Ben je nog maar zo jong en is er ‘ineens’ een hersentumor die je toekomst wegkaapt.

‘Hoi! Ik ben Brasil, 22 jaar, concert- en kroegtijger, overvloed aan sarcasme en grapjes en een echte festival en muziek fanaat. Een paar maanden geleden kreeg ik uitval klachten in mijn gezicht en een lachwekkende portie aan evenwichtsproblemen. Sinds een maand weet ik dat het een kwaadaardige hersentumor is, maar met chemo en bestraling hopen ze hier nog wat extra maanden aan vast te kunnen plakken.

Ik heb de afgelopen jaren bedrijfskunde gestudeerd in Rotterdam en richt me hierbinnen voornamelijk op duurzaamheid en het ontwikkelen van een nieuw soort economie! Dat heb ik de afgelopen zes maanden als stage gedaan met allemaal toffe projecten in Rotterdam en in het onderwijs door heel Nederland. Daar probeer ik nu ook wat dagen in de week mee bezig te zijn.

Nu veel te lang alle festivals niet door zijn gegaan, en ik vanaf m’n 15e met een grote vriendengroep al op Lowlands stond te springen, lijkt het me fantastisch om een mini-festival voor mijn vrienden en familie te laten organiseren, om nog één keer veel te hard vals mee te blèren en misschien zelfs een dansje te wagen.’

En deze vraag snappen wij ontzettend goed! We gaan er dan ook alles aan doen om deze wens zo mooi mogelijk te laten worden zodat Brasil haar eigen mini-Lowlands mag gaan beleven, samen met haar vrienden en familie. Momenteel zijn we al bands aan het benaderen, locatie is geregeld en we hopen dat Brasil straks keihard mag gaan genieten.

We krijgen veel berichten van mensen die graag iets willen doen. Dat is te gek! En als er minder restricties zijn, kunnen we ook weer meer praktische hulp en handjes gebruiken maar als je nu iets wil (en kan) doen: https://stichtingngng.nl/doneer-nu/

Hierdoor kan stichting No Guts No Glory wensen blijven laten uitkomen en alle artiesten en geluid/licht-technici etc. gewoon netjes betalen voor hun werk.

Dank je wel.
Samen we kunnen we verschil maken!