Wens voor Zoey

Sabrina nam contact met ons op. Ze is alleenstaand moeder van Zoey van 15. Zoey is al jaren mantelzorger want Sabrina is eigenlijk chronisch ziek vanaf de geboorte van haar dochter, heeft een ernstige vorm van astma en weke delen reuma.

Recentelijk is uit het bevolkingsonderzoek gekomen dat Sabrina baarmoederhalskanker heeft. Het is een zeer agressieve vorm, zit ook al in haar bloed en voor vervolgstappen en onderzoek is ze doorverwezen naar het Erasmus MC.  Wat de prognose gaat zijn en hoe haar behandeling eruit gaat zien, hoort ze nog. Kortom, een spannende tijd is aangebroken en Sabrina wilde heel graag dat wij iets voor haar dochter konden regelen.

We hebben gebeld om kennis te maken en ook om te achterhalen waar Zoey blij van zou worden. Moeder vertelde dat door de Wajong-uitkering waar ze van moeten leven, er niet veel ruimte overblijft voor extra dingen. En dat ze haar dochter eigenlijk eens flink wilde laten verwennen.

Een week geleden deelde Ellen een bericht op Twitter:

Daar kwamen ontzettend veel reacties op, zoveel mensen wilden helpen, echt te gek! Binnen een paar dagen konden we een pakket maken dat meteen is opgestuurd naar Zoey. Zodat zij eens mag voelen dat er voor haar wordt gezorgd en vooral, dat ze ‘gewoon even een meisje van 15 mag zijn’.

In het pakket zaten onder andere:
* Bioscoopbonnen (dank Bas en Nicole!),
* Fashioncheques (dank Karlijn!)
* Zalando tegoedbon (dank Chris!)
* 4 eerste klas dagkaarten (dank NS!)
*  VVV bonnen (dank Juutje!)
* Vero Moda bon (dank Henk!)
* Gulle bijdrage voor uitgebreid bezoek aan de kapper (Dank Chiel!)
*  Heeeeel veel make-up (dank Jessica  https://www.instagram.com/jessicabxts/!)
* Compleet schoolpakket voor haar examenjaar (dank Patricia van https://www.flashcardsbestellen.nl/!)
* En een pakket vol kleding en cadeautjes (dank Daan! https://www.bydaanfashion.nl/
Hier bovenop bood Floor, oprichter van https://www.superbra.nl/ een brafitting aan voor moeder en dochter én een setje naar keuze voor de dames!

Zo geweldig! Hiermee laat onze achterban op social media wederom zien, hoe fantastisch lief en betrokken ze zijn. En dat mensen zo ontzettend graag iets willen doen voor een ander. Prachtig! Iedereen onwijs bedankt voor het delen, meedenken en doneren.

Het pakket is inmiddels bij Zoey aangekomen en ze was zo ontzettend blij!

Zoey bleef volgens moeder de rest van de dag maar herhalen hoe bizar dit allemaal was, omdat ze maar niet kon geloven dat ze dit allemaal kreeg 🙂

Deze week krijgt Sabrina als het goed is meer duidelijkheid over haar traject met behandelingen. Zodra we dit weten, kunnen we het andere deel van de verrassingen gaan inplannen. Want moeder en dochter gaan samen, op kosten van No Guts No Glory, flinke verwenarrangementen krijgen! Quality time van moeder en dochter waar ze allebei even flink kunnen gaan ontspannen en verzorgd worden.
Dit wordt vervolgd dus!

Wil jij ook dat we onbetaalbare herinneringen kunnen blijven geven?
Steun ons dan: https://www.stichtingngng.nl/doneer-nu/
Het maakt echt verschil.