Wens van een moeder

Wat ben ik dankbaar dat er zulke mooie mensen zijn als jullie die zich inzetten voor deze stichting.
Het mooiste kado wat ik gekregen heb in mijn leven zijn mijn twee kinderen.
Het mooiste kado wat ik ze kan geven is dankzij jullie een film over mijn leven.

HARTelijk dank hiervoor en in het bijzonder dank aan Ellen Jansen.

Hoop is een lichtje in je HART
Dat vandaag moed geeft
En morgen kracht

Een moeder.

We zijn transparant over wat we doen en voor wie, zodat onze achterban weet wat er met hun donatie gebeurt, maar deze keer kunnen we dit nog niet zijn. We vertrouwen erop dat jullie dat begrijpen vanwege de bijzondere situatie. Het komt omdat de moeder om wie het gaat, deze wens als verrassing voor haar kinderen gaat bewaren.

Deze moeder heeft kanker en gaat helaas niet meer beter worden. Ze benaderde ons, omdat ze zo graag iets voor kinderen wilde doen. Ze wil een bijzonder document achterlaten voor als ze er niet meer is.

De afgelopen maanden is onze vrijwilliger Ellen Jansen bezig geweest om videobeelden te maken van de familie, vrienden en collega’s van deze moeder. Ook is ze uitgebreid in gesprek geweest met moeder zelf en dit is allemaal vastgelegd. Verhalen van vroeger, over de kinderen, fijne herinneringen aan dit mooie gezin en dingen die zo nog graag mee wil geven aan haar kinderen.

Ellen heeft van al die gesprekken een bijzonder document gemaakt en de video gegeven aan moeder. Het is de wens van moeder dat haar kinderen dit krijgen na haar overlijden, dus dit hebben we zo afgesproken.

Ellen Jansen:

Wat mogen we toch een bijzondere dingen doen bij NGNG. Wanneer Ellen je bovenstaande situatie uitlegt en vraagt of je daar een video voor wil maken, roep je direct ja. Wetende dat je iets heel dierbaars mag maken voor wanneer iemand er niet meer is. In verband met Corona heeft hebben de opnames even op zich moeten lachten wachten. Daardoor heb ik lang contact gehad met deze moeder. Ze hield me op de hoogte van nieuwe behandelingen en hoe ze zich voelde. Dan heb je gelijk al íets met iemand die je eigenlijk niet eens kent, voordat je aan het filmen begint.

De dag dat we de video gingen opnemen was dan ook heel bijzonder. Ik werd zeer liefdevol ontvangen door haar en haar man. Er is veel gelachen en hier en daar die onvermijdelijke traan. We hebben samen en met hulp van meerdere vrienden en collega’s iets heel moois kunnen maken van de video. Iets waardoor de kinderen later vol trots terug kunnen kijken naar hun moeder.

Iedereen die heeft meegewerkt, enorm bedankt. Wat mogen we toch een mooie dingen doen met NGNG.

Liefs,

Ellen Jansen

We wensen deze moeder nog zoveel mogelijk tijd toe, samen met haar gezin.

Wil jij ook dat we onbetaalbare herinneringen kunnen blijven geven?
Steun ons dan: https://www.stichtingngng.nl/doneer-nu/
Het maakt echt verschil.