Thank you for the music

Gisteren sloot ABBA Fever hun concert voor Hans af met ‘Thank you for the music’ en hoe treffend is dit nummer, voor wat wij met No Guts No Glory proberen te geven aan mensen met behulp van muziek:

‘Thank you for the music, the songs I’m singing
Thanks for all the joy they’re bringing
Who can live without it? I ask in all honesty
What would life be?
Without a song or a dance, what are we?
So I say thank you for the music
For giving it to me’

Wat was het een indrukwekkende dag! Het is bijna onvoorstelbaar wat in hele korte tijd is neergezet gisteren.

De energie die vrijkomt als een grote groep mensen samen keihard willen werken om iets bijzonders neer te zetten voor iemand die het zo hard kan gebruiken, is magisch.

Allereerst dan ook heel veel dank aan het team van TivoliVredenburg met in het bijzonder Diana Schilperoort die bergen heeft verzet. Niks was haar te gek, volop meedenken, ‘s avonds nog vaak bellen met Ellen om extra dingen te regelen en overleggen, dank Diana!

Uiteraard ABBA Fever, voor hun prachtshow, inzet en oprechte betrokkenheid, jullie waren fantastisch en brachten licht daar waar dit heel erg nodig was!

Fotograaf Ben Houdijk, voor het vastleggen van deze mooie herinneringen in de vorm van wederom hele bijzondere foto’s.

Wouter Monden, voor het presenteren en alle hardwerkende mensen achter de schermen, jullie allemaal samen maakten deze dag perfect en onvergetelijk voor Hans en zijn gezin!

Vanaf ‘s ochtends vroeg was het team van Tivoli al bezig om alles op te bouwen en klaar te zetten. Hans en zijn gezin werden om 14:30 welkom geheten en vielen van de ene verbazing in de andere.

Voor de livestream begon verschenen op het grote scherm eerst familie, vrienden en collega’s van Hans waarmee via Zoom verbinding was gemaakt. Ze lieten weten vanuit hun eigen huis, allemaal mee te gaan zingen tijdens het concert om samen herinneringen te maken.
Hans kon daarna kort even bijkomen en toen begon het concert. ABBA Fever maakte er een waanzinnig goede show van en Hans heeft alle nummers meegezongen.

Na afloop pakte hij de microfoon: “Fantastisch, ik heb er eigenlijk geen woorden voor. Ontzettend bedankt, dit had ik nooit kunnen dromen! Het is overweldigend wat er allemaal gebeurt.”

Lieve Hans, Olga, Isis en Elsa.

Dit was precies de bedoeling.

We kunnen jullie zorgen en verdriet om wat gaat komen niet wegnemen, wel hopen we dat deze dag gegraveerd staat in jullie hart. Samen hebben jullie kunnen genieten van een vrolijk concert, jullie meisjes dansten en straalden en beklommen zelfs nog het podium, deze dag pakt niemand jullie meer af!

Alle foto’s en de videoregistratie van het optreden komen naar jullie toe. Zodat Isis en Elsa over heel veel jaren, deze dag als herinnering kunnen terughalen. We wensen jullie nog zoveel als mogelijk mooie dagen met elkaar.

Liefs,
Team No Guts No Glory

Foto’s copyright Ben Houdijk

Wil jij ook dat we onbetaalbare herinneringen kunnen blijven geven?
Steun ons dan: https://www.stichtingngng.nl/doneer-nu/
Het maakt echt verschil.