Concert voor Stefan

Stefan is een jonge vader uit Eindhoven die helaas niet lang meer heeft. Hij houdt ontzettend van muziek en wilde nog zo graag een keer livemuziek meemaken samen met zijn vrienden.

In samenwerking met Dynamo kunnen we dit vanavond laten gebeuren. Speciaal voor Stefan gaat postblackmetalband The Noctambulist optreden!

Omdat er uiteraard nog steeds maatregelen zijn waardoor er geen concerten in de publieke ruimte mogen plaatsvinden, hebben we een spoedontheffing aangevraagd bij de gemeente Eindhoven. Deze is goedgekeurd, met goede afspraken over de veiligheid en het volgen van alle protocollen. We willen in het bijzonder Erik Vos van de gemeente bedanken, voor het meedenken, het vertrouwen, het fijne contact en het helpen mogelijk maken.

Vanavond gaat Stefan nog één keer keihard genieten, samen herinneringen maken met zijn vrienden.We gaan het mooi maken!

Wil jij ook dat we onbetaalbare herinneringen kunnen blijven geven?
Steun ons dan: https://www.stichtingngng.nl/doneer-nu/
Het maakt echt verschil.