Dank <3

Gisteren was het afscheid van Sharon.

Vanwege de coronamaatregelen kon er maar een select gezelschap bij zijn, maar via de livestream hebben honderden mensen hun laatste eer aan Sharon kunnen bewijzen. De viering van haar leven vond plaats in het Klokgebouw in Eindhoven, waar goede vrienden van de familie ‘de productie’ op zich hadden genomen. Bas, Laura, Leo en Jan, dat hebben jullie heel mooi gedaan!

De kist van Sharon werd via de artiesteningang naar binnen gedragen door haar gezin en beste vriendinnen terwijl achter hen een groot licht scheen. Erg indrukwekkend.

Haar vriendinnen, kinderen en man hebben vervolgens de dienst helemaal zelf aan elkaar gepraat, en dat was werkelijk prachtig. Het maakte het heel persoonlijk, intens en echt. Er werd gelachen, gehuild en genoten van alle prachtige beelden die voorbij kwamen uit haar leven. Precies zoals ze had gewild en zoals ze was.

Daarna gingen we naar een natuurbegraafplaats, waar Sharon ten ruste is gelegd. Een wonderschoon plekje, midden in de natuur. Na het laten zakken van haar kist vertelde haar man Richard, dat ze elke keer als ze in het ziekenhuis waren geweest, een frikandel waren gaan eten. Sharon wilde dan altijd een frikandel speciaal met ketchup. Om die reden was op de begraafplaats een foodtruck geregeld, waar iedereen een frikandel speciaal kreeg, uiteraard mét ketchup. Het zorgde ervoor dat iedereen even flink moest lachen.

Sharon heeft een prachtig en waardig afscheid gehad. Ondanks dat ook wij erg verdrietig zijn, kijken we met veel dankbaarheid terug op gisteren en vooral op haar leven. En alles wat ze achterlaat.

Het was de keuze van Sharon om op haar rouwkaart te laten zetten dat ze hoopt dat mensen No Guts No Glory blijven steunen. Daar werden wij stil van en vinden we erg bijzonder.

Sinds het bericht werd gedeeld dat Sharon is overleden, hebben wij mooie donaties en bestellingen ontvangen, waarvoor heel veel dank. Wij gaan het goed gebruiken om wensen van uit te laten komen. Ook zijn er afgelopen dagen maar liefst 3 aanvragen voor wensen binnengekomen. Dit weekend gebruiken wij nog even om bij te komen maar weet dat we snel contact gaan opnemen om te kijken wat we mogen gaan doen voor deze mensen.

Namens Richard, Cynthia, Sara en Jack, willen we iedereen ontzettend bedanken voor alle steun afgelopen tijd. Alle berichten doen hen enorm goed en het helpt te weten dat de liefde die Sharon achterlaat, zo breed gedragen wordt.

Maak het mooi mensen, altijd.

Team No Guts No Glory