Zangles voor Lienke!

We vinden het ontzettend fijn dat we Lienke mochten vertellen dat No Guts No Glory een jaar lang zangles gaat betalen voor haar.
We hopen dat het haar heel veel mag brengen!

Lienke stelt zichzelf voor:

‘Hoi! Ik ben Lienke, 33 en woon samen met mijn hond en man. In september 2017 kreeg ik te horen dat ik een erg agressieve vorm van de zeldzame bijnierkanker had. Alhoewel m’n bijnier en de tumor waren weggehaald, werd me geadviseerd om 2 chemo te nemen. Dus van november ‘17 – ‘19 heb ik elke dag chemo gehad en werd ik met de dag zieker.

Het zijn twee zware jaren geweest, ik ben meerdere keren opgenomen ivm een bijnierhormoon tekort (ziekte van Addison) en een galstenen overvloed, allemaal als gevolg van de chemo. Ook werd ik moeier en moeier en was ik elke dag enorm misselijk. M’n leven zag er enorm anders uit op m’n 30e dan ik ooit had gedacht. Dat viel me mentaal zwaar. Maar de 2 jaar chemo heb ik volgemaakt en met ‘succes’, ik heb het geluk dat de kanker niet is teruggekeerd.

Momenteel heb ik een ‘afterparty van kanker.’ Dat klinkt leuker dan het is 😉 De chemo is nu een dikke 6 maanden uit m’n bloed. Ik ben een oncologisch revalidatietraject begonnen, maar het herstel gaat echt langzaam en dat is weer op een andere manier mentaal erg aangrijpend. Alles is anders dan vroeger en mijn lijf doet niet perse wat ik wil.

Toen ik deze actie voorbij zag komen, dacht ik gelijk aan zangles! Ik zong ‘vroeger’ echt veel, en ik realiseerde me, dat ik dat afgelopen jaren veel minder doe. Ik zing niet eens meer onder de douche. Terwijl dat me altijd vrolijk maakte.Dus ik hoop op een hoop extra vrolijkheid, fijne afleidingen en een prachtstem. Dat allemaal dankzij stichting No Guts No Glory!’

Wil jij ook bijdragen aan het mogelijk maken van bijzondere belevenissen en wensen van mensen met kanker en hun mantelzorgers?
Steun stichting No Guts No Glory, zodat we dit soort mooie acties kunnen blijven doen.
Dank je wel!