No Prutsers No Glory

De Prutsers: een vriendengroep die dit jaar 25 jaar bestaat maar helaas door alle gekke coronamaatregelen al hun plannen om dat unieke jubileum goed te vieren in het water zag vallen. Toch besloten ze iets te doen en zochten contact met de Bossche Brouwers aan de Vaart.

Resultaat: binnenkort gaan we drie speciaalbiertjes brouwen voor zichzelf en voor jou, want ze brouwen best wel wat. Omdat ze Stichting No Guts No Glory een warm hart toedragen, schenken ze een percentage van de opbrengst aan ons. Van elk besteld pakket gaat dus rechtstreeks een deel naar Stichting NGNG!

Wil jij ook een echt uniek Bosch’ bierpakket bestellen en meteen Stichting No Guts No Glory steunen? Ga dan naar www.prutsbier.nl