Zangles voor Linda

We hebben opnieuw iemand heel blij mogen maken door te vertellen dat ze een jaar lang zangles gaat krijgen. Linda vertelt hieronder zelf hoe belangrijk dit voor haar is.

Acties zoals deze zijn uiteraard niet mogelijk zonder onze donateurs. Daarom willen we iedereen die gedoneerd heeft nogmaals ontzettend bedankt voor de steun.

We hopen heel hard dat we dit jaar meer donateurs mogen krijgen en het helpt als jullie onze berichten willen delen zodat meer mensen No Guts No Glory leren kennen. Dank je wel!

Hallo lezers!

Ik ben Linda en ik ben 46 jaar en ik leef samen met mijn partner en onze 2 kinderen (12 & 15). 2,5 jaar geleden kreeg ik plotseling de diagnose acute leukemie en moest de behandeling zo snel starten, dat ik niet eens naar huis mocht om mijn kleding op te halen. Ik lag 4,5 maand vrijwel non-stop in isolatie in het ziekenhuis en moest verschillende behandelingen ondergaan. Gelukkig bleek mijn zus een perfecte match en zij doneerde stamcellen voor mijn levensreddende stamceltransplantatie.

Eenmaal thuis probeerde ik stukje bij beetje weer op te staan en leefde ik nog bijna een jaar in quarantaine i.v.m. mijn immuunsysteem, voordat ik mocht starten met re integreren in mijn baan als docent in het voortgezet onderwijs.

Helaas ging de re-integratie niet snel genoeg en zorgde ook de lockdown voor problemen, daardoor kwam ik recent in de WIA terecht en verloor ik na bijna 25 jaar mijn baan. En juist op het moment, dat ik lichtpuntjes zocht om verder te herstellen en mijn balans te hervinden, fietste Stefan voor NGNG door Nederland en zag ik deze geweldige actie. Een impulsieve “like” zorgde voor contact en voordat ik het wist, mocht ik muziekles kiezen… te leuk!

Toen ik jonger was, speelde ik piano en cello, maar nu ga ik, tot vreugde van mijn gezin, eindelijk leren zingen!