Bestuurswissel

Tineke de Mug, die zich sinds 2013 keihard inzet voor onze stichting, onder andere in het bestuur, heeft een stapje terug moeten doen. Door Corona hielden haar werkzaamheden in de culturele sector op, maar ze heeft direct haar oude beroep als verpleegkundige opgepakt.

We weten allemaal hoeveel druk er op de zorg ligt momenteel en dit in combinatie met 3 kleine kinderen laat haar geen andere keuze dan een stap terug te doen. We respecteren haar keuze uit het bestuur te gaan, zijn ontzettend dankbaar voor al haar harde werk en inzet en vinden het fijn dat Tineke als vrijwilliger verbonden blijft met No Guts No Glory.

We zijn ontzettend blij te kunnen melden dat David Brinks is toegetreden tot ons bestuur. Hij zal de functie van secretaris gaan bekleden.

David is freelance copywriter en een man met tomeloze energie die hij vol enthousiasme en liefde inzet voor No Guts No Glory, omdat hij graag iets voor een ander wil doen.

David: “Toen ik Ellen ontmoette en op het door NGNG georganiseerde Jankfest zelf kon ervaren wat de stichting doet, heb ik me gelijk aangemeld om mee te helpen. Omdat dit een stichting is waarbij je direct kunt meehelpen aan een positieve ervaring voor mensen met kanker en hun sociale omgeving. Ik heb gezien dat het werkt en ik wil dit graag voor nog veel meer mensen mogelijk maken. Vandaar dat ik het een eer vind om als secretaris toe te mogen treden tot het bestuur.”