Update van Ellen

Even een update want wat gebeurt er veel!
Afgelopen week is er behoorlijk wat aandacht geweest voor #Jankfest en dat is mooi om te zien.
Vooral omdat het Sharon positieve energie en voorpret geeft, maar ook omdat het aandacht voor NGNG betekent.

Het heeft er ook voor gezorgd dat er de afgelopen dagen maar liefst 5 aanvragen zijn ingediend om wensen te laten uitkomen. Dat is veel, maar weet dat we ons best gaan doen om mooie dingen te gaan organiseren voor deze mensen. Hopelijk hebben de aanvragers nog even geduld voor ik kan reageren want ben nu nog heel druk met #Jankfest. Daarna zal ik uiteraard zo snel mogelijk contact opnemen.

Er komen ook veel vragen binnen van mensen die willen weten of ze iets kunnen doen voor NGNG, te gek! Voor nu zou ik vast willen vragen of je wil nadenken over wat jouw talent/kracht is en wat jij graag zou willen en kunnen doen om een bijdrage te leveren aan de stichting. Of wellicht heb je een idee om een actie op te zetten, al dan niet samen met je eigen netwerk? Denk er maar over na en mooie plannen horen we graag.

Wat iedereen verder kan doen is de kanalen van NGNG onder de aandacht brengen. Ons volgen op Twitter, Facebook en Instagram. Hoe meer volgers, hoe meer bereik én hoe interessanter het wordt voor bedrijven om ons te steunen. Een simpele like en volg op onze kanalen kan echt verschil maken. Dus vraag het vooral ook aan je vrienden, familie, buurvrouw, bakker en iedereen die het maar wil horen :).

Als laatste, we hadden het geheim gehouden maar morgen is het zover!
Dan gaan we met een boel fijne mensen keihard knallen om een prachtig festival neer te zetten voor Sharon.
Wil jij morgen helpen om #Jankfest trending te maken?
Zou te gek zijn.

Alvast bedankt en kan niet wachten om morgen mooie foto’s en video’s te kunnen delen met jullie en vooral, Sharon en haar gezin te zien genieten!

Ellen