No Wedding No Glory!

Joke mailde ons haar verhaal en daar schoten we niet alleen van vol maar ook meteen van in de actiestand.
Vlak nadat ze de liefde van haar leven had ontmoet kreeg ze de diagnose kanker te horen.
Een pittig traject volgde, operatie, chemo, bestraling maar de prognose is zeer slecht.

Ze maakte plannen om te gaan trouwen maar hoe doe je dat tijdens Corona?
Tijd om de bruiloft uit te stellen is er misschien niet dus schakelde ze ons in of we konden en wilden helpen.

Met liefde!

Joke had aangegeven dat haar moeder nog niet zo lang geleden was overleden en dat haar lievelingsbloem een witte orchidee was.
Het leek ons bijzonder dit terug te laten komen dus in de bruidsboeketten voor haar en het bruidsmeisje hebben we deze bloem laten verwerken.
Ook bakte Lidwien (@ladybake opTwitter) een prachtige bruidstaart die ze persoonlijk is komen brengen.

Om 08:00 kwam Anna, vanuit Oosterhout naar Nijmegen gereden om Joke (extra) mooi te maken. Ze heeft zelfs voor extra haarstukjes gezorgd om de kale plekjes van de bestraling weg te werken.

De jurk is ook een bijzonder verhaal.
Met dank aan @pittig (op Twitter) en haar zaak http://tantepollewop.org/trouwjurken/ kwam Joke in contact met Petra, een vrouw uit Amsterdam. Haar bruiloft is uitgesteld en ze is haar jurk komen brengen zodat Joke ‘m eerst mocht dragen. Fantastisch lief!

En omdat ze vanwege Corona geen feest konden geven en ook niet naar een restaurant kon om uitgebreid te eten omdat Joke in de risicogroep zit, regelden we dat ze een uitgebreid diner aan huis kregen.

Henno (@henneaux op Twitter) heeft dagenlang in de keuken gestaan en is gisteravond samen met zijn vrouw (@ElsbethT op Twitter) naar het huis van het bruidspaar gereden om meerdere gangen op te dienen.

Joke appte blij: ‘Het lijkt wel of ik in een sterrenrestaurant zit!’
Henno heeft werkelijk prachtige en heerlijke gerechten gemaakt.

En hier, een foto van het gelukkige bruidspaar, kijk dan hoe ze straalt!
Dit is waar het om gaat, herinneringen maken met de mensen die je liefhebt. De rest is ruis. Daarom blijven we ons inzetten om wensen mogelijk te maken en danken iedereen die bij deze wens heeft geholpen en de mensen die een donatie hebben gedaan, zonder jullie kunnen we dit niet doen.

We hopen dat Joke en Peter nog zo lang als mogelijk van elkaar mogen genieten!

Heb lief!