Valentijnsdag special No Love No Glory

Liefde komt in vele vormen maar aankomende Valentijnsdag willen wij ons richten op de liefde voor de mantelzorger.
Deze mensen vervullen zo’n belangrijke en waardevolle taak in het leven van mensen met kanker.
Niet alleen door te zorgen dat het huishouden en eventuele kinderen verzorgd worden, maar bovenal door het zorgen dat het leven zo fijn, leuk en menswaardig mogelijk blijft in een periode die niet altijd makkelijk is.
Door onvoorwaardelijk aandacht en liefde te geven.
Dat is niet alleen heel mooi, maar soms ook zwaar.
Daarom willen wij deze Valentijnsdag heel graag wat liefde teruggeven aan mantelzorgers.

Hoe gaan we dat doen?
We sturen een pakket op met verwenproducten maar vooral een blijk van liefde en erkenning.
NGNG kan 8 mantelzorgers verwennen met zo’n pakket.

Wil jij jouw mantelzorger opgeven?
Stuur dan een mail naar info@stichtingNGNG.nl met uitleg waarom deze mantelzorger dit verdient en de naam en het adres waar het pakket heen mag.
Omdat we graag de verbinding met muziek houden zouden we het heel bijzonder vinden als je de songtekst van een nummer meestuurt dat past bij jullie liefde.

Wil je bijdragen aan deze verwenpakketten?
Heel graag!
Kijk hier voor de mogelijkheden: https://www.stichtingngng.nl/project/doneer/

Wil je met jouw bedrijf producten sponsoren om de pakketten nog mooier te maken?
Geweldig!
Neem dan even contact op met Ellen via info@stichtingNGNG.nl

We hopen op 14 februari 8 mantelzorgers heel blij te kunnen maken dus het is fijn als je dit bericht wil delen om zoveel mogelijk mensen te bereiken.
Dank je wel en #NoLoveNoGlory!