Kim’s Kroeg in actie voor NGNG met Top2000 muziek én chili!

Ramses Shaffy zong: ‘Zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder.’
Wij zeggen: ‘Zing, draai, dans, drink, lach, vraag een plaatje aan!’

Zorg dat je zondag 30 december vanaf 16:00 in Kim’s Kroeg op het Piusplein 61 in Tilburg bent want dit wordt leuk!

Met Co’s Plaotjesmasjien, een karaoke set, jukebox-achtige input, microfoons en misschien wel instrumenten op het podium, kan er op allerlei manieren worden (mee)gezongen, gedraaid, gedanst, gevraagd. En natuurlijk gewoon worden gepraat, gelachen, gedronken.

Deze eerste editie staat in het teken van de Top2000 én van het goede doel! Volgens het ‘pay-what-you-want’-principe kun je bij Marco van Co’s Plaotjesmasjien of bij onze lieftallige bronnen-bedieners een (Top2000-)nummer aanvragen die je graag wil horen en/of meezingen. Maar je kunt je favo nummer ook zelf zingen met de karaoke set of zonder muzikale begeleiding.

Kim maakt deze middag haar befaamde chili (met én zonder vlees), zodat een lege maag geen reden is om voortijdig te vertrekken. Bovendien gaat een deel van wat je voor de chili betaalt, ook naar het goede doel!
En dat goede doel is stichting No Guts No Glory dus we hopen dat er zoveel mogelijk mensen gaan komen!
Tot zondag!

Wat: Zing, draai, dans, drink, lach, vraag een plaatje!
Waar: Kim’s Kroeg, Piusplein 61, Tilburg
Wanneer: zondag 30 december vanaf 16.00u