Dansmatinee voor No Guts No Glory

vrijwilligersEen persoonlijk verslag van Natasja Coli, één van onze trouwe, vaste vrijwilligers bij Stichting No Guts No Glory:

In het voorjaar van 2016 kreeg ik een mooi voorstel om een dansmatinee te organiseren voor Stichting No Guts No Glory.  De dames en heren van de gelijknamige Big Band No guts No Glory, bij wie ik al eerder was uitgenodigd om de stichting No Guts No Glory te vertegenwoordigen, stemden gelijk in met dit idee. Ook Orkest ProosTT wilde van de partij zijn.

Toen ook het Roosendaalse Buurthuis Keijenburg instemde met de vraag of zij hun zaal voor dit evenement ter beschikking wilde stellen,  waren alle ingrediënten compleet om een dansmatinee te organiseren: Twee bands en een prachtige zaal!orkest-proostt

Dat er minder bezoekers waren dan we hoopten was jammer, maar het mocht de pret niet drukken. De bands speelden alsof ze voor een overvolle zaal zaten. Foxtrots van uit het einde van de jaren 30, walsen, modernere muziek van bijvoorbeeld Caro Emerald… Het kwam allemaal voorbij.
Toen de stemming er echt goed in zat, gingen natuurlijk vanzelf de voeten van de vloer.

Samen met vrijwilligster Marjolijn kijk ik terug op een gezellige en muzikale middag.
We willen Big Band No Guts No Glory en orkest ProosTT  hartelijk danken voor de mooie muziek die zij deze middag speelden. Een extra bedankje gaat uit naar dirigent Piet, die altijd optimistisch en fanatiek een groot deel van de organisatie (waaronder het drukken van de flyers) op zich nam.
Ook een bedankje voor Anne-Belle van buurthuis Keijenburg en de vrijwilligers is op zijn plaats.
De €100,- die deze middag opbracht kan Stichting No Guts No Glory heel goed besteden aan de behandelingen tegen kanker voor onze begunstigde.