Selke en Martine halen €2.100,- op voor No Guts No Glory!

NGNG 3bergenloopWe kregen een geweldige mail van Selke en Martine!

Beste mevrouw, meneer,

We zijn ontzettend blij dat we u kunnen mededelen dat wij zojuist €2.100,- hebben mogen overmaken naar uw stichting.

Afgelopen zaterdag 5 maart hebben wij de 3bergenloop gelopen en op 22 februari hebben wij een benefietdiner georganiseerd. Met deze twee acties hebben wij dit fantastische bedrag weten op te halen. Met het benefietdiner hebben we €580,50 opgehaald en met de loop €1.519,50. Als bijlage een foto van ons vlak na deze loop.

Lout is de zus van onze vriendin en dispuutsgenoot Selien, en het feit dat we hierdoor kunnen bijdragen aan Louts behandelingen is een van de mooiste dingen die we ooit hebben kunnen doen.

We willen jullie enorm veel succes wensen met alle verdere activiteiten voor Stichting No Guts No Glory!

Veel liefs,

Selke Ruijssenaars en Martine Veenman

Ontzettend bedankt dames en iedereen die jullie heeft gesteund. Dit is echt fantastisch!