Event voor No Guts No Glory begunstigde Lout

12647007_974102569331874_4087305848854388924_n
De vrienden van onze begunstigde Lout zijn bezig om een ontzettend bijzonder event neer te zetten: Lout’s Wijsje XL. De opbrengst gaat naar Stichting No Guts No Glory, zodat wij de rekeningen van Lout’s behandelingen kunnen blijven betalen.
Dit Wijsje is een speciale editie, omdat het een benefietavond is voor Lout.

Lout kwam vorig jaar maart tot de verschrikkelijke, plotselinge ontdekking dat zij een tumor in haar hersenen heeft. Na vele behandelingen en pogingen tot genezing, zijn de behandelingsmogelijkheden in Nederland beperkt geworden.

Afgelopen december kwam aan het licht dat er in Duitsland behandelingen mogelijk zijn die in Nederland niet geboden kunnen worden. Deze unieke behandelingen kunnen de kans op een goed en langer leven vergroten. Maar ze worden niet vergoed door Nederlandse zorgverzekeraars.

Daar komt Stichting No Guts No Glory om de hoek kijken. Zij zamelt geld in voor behandelingen tegen kanker die (nog) niet worden vergoed door zorgverzekeraars. En inmiddels hebben zij Lout als begunstigde aangenomen, en betalen zij een deel van haar behandelingen, belangeloos. Simpelweg omdat zij vinden dat geld geen reden mag zijn om iemand een kans op extra behandelingen te ontnemen.

Wij als Wijsje’s organisatoren zijn persoonlijk gevraagd om mee te denken en te helpen aan deze benefiet. En wij hebben onze mouwen opgestroopt en zijn uitgekomen op deze speciale editie van een Wijsje, namelijk een XL editie.

Meer info: www.loutswijsje.nl

XL Editie
Anders dan andere Wijsjes, is dit een XL editie. Dit houdt in dat we met grotere groepen dan normaal op pad zullen gaan en er grotere locaties aangedaan zullen worden. Nog steeds verassende locaties en mooie performances, alleen dan XL!

Benefiet & Ticketprijzen
Omdat het een benefiet avond is, zijn de prijzen ook hoger dan je van de Wijsjes gewend bent. Dit geld gaat direct naar de behandelingen van Lout, zodat de kans op een goed en langer leven voor haar een stapje dichterbij komen.

Wil je niet mee, maar wil je wel bijdrage aan de behandelingen van Lout? Dat kan via de ticketlink!
Dus, ga je mee op avontuur?

Wat? ? Lout’s Wijsje
Wanneer? ? 1 april
Waar? ? Amsterdam-West
Tickets ? https://shop.ikbenaanwezig.nl/tickets/event/lout039s-wijsje
meer info: www.loutswijsje.nl

Startlocatie wordt nog bekend gemaakt.

Jij komt toch ook?