Bestuurswisseling

FullSizeRender (31)Per 1 januari 2016 heeft Mascha het stokje doorgegeven aan Sanne. Zij zal de taak van Secretaris in het bestuur op zich gaan nemen.

Wat Mascha de afgelopen jaren voor NGNG heeft betekend is niet kort samen te vatten. Kenmerkend waren haar persoonlijke betrokkenheid, kennis van zaken en altijd tijd vrij maken als er extra inzet nodig was. Ondanks haar drukke betaalde baan en 3 kinderen, niks was te gek voor haar als het om onze begunstigden ging.

Gelukkig blijft Mascha wel betrokken bij ons en zal zij zich blijven inzetten, alleen niet meer in bestuursfunctie. We zijn heel blij dat we van haar expertise, inzet, enthousiasme en liefde gebruik mogen blijven maken!

Tegelijkertijd zijn we ontzettend blij dat Sanne ons team komt versterken. Zij brengt een bak aan ervaring met stichtingen mee en ook professionaliteit als het gaat om fondsenwerving.

Sanne past goed binnen ons bestuur omdat ook zij gaat voor de persoonlijke benadering en betrokkenheid bij onze begunstigden en vrijwilligers.

Mascha, ontzettend bedankt voor alles en Sanne, welkom bij NGNG!