Opbrengst inboedel naar No Guts No Glory

opbrengst naar NGNGSander Ebbeling was geen begunstigde van Stichting No Guts No Glory. Was het maar zo, dan hadden we deze fantastische, grappige en lieve jongen kunnen ondersteunen. Helaas is het nu eenmaal zo dat in sommige gevallen er gewoon echt geen extra behandelingen meer mogelijk zijn. We hebben geprobeerd mee te zoeken of er toch geen mogelijkheden waren voor hem in het buitenland maar nee, triest genoeg konden we niks vinden. Dat zijn moeilijke momenten, als een heel jong iemand weet dat er echt helemaal niks meer mogelijk is.

Ondertussen hebben we wel geprobeerd hem op mentaal vlak een beetje te ondersteunen en met heel veel liefde; Sander was dan ook echt ronduit geweldig.
Hij is op 2 juli 2013 overleden.

Het raakt ons enorm dat zijn ouders een actie voor ons hebben opgezet. Een actie, waarmee geld wordt opgehaald zodat andere mensen wel een kans kunnen krijgen op extra behandelingen.

Ontzettend bijzonder.

Dank je wel Ben en Annemarie en weet dat wij jullie Sander niet zijn vergeten.