Martijn rent ruim €1500 bij elkaar voor NGNG!

MartijnIn het weekend van 10 en 11 oktober rende Martijn Konings in Griekenland het ongelooflijke bedrag van €1553,- aan sponsorgeld bij elkaar, die hij allemaal doneert aan Stichting No Guts No Glory. Daar zijn we ongelooflijk blij mee! Een diepe buiging en groot dankjewel voor Martijn en iedereen die hem gesponsord heeft. Hieronder Martijns persoonlijke verslag.

*** HET ZIT EROP! ***

It’s a wrap! Afgelopen weekend ging ik met een club bloggers, hardlopers, influencers en healthfreaks naar Griekenland om daar de minimarathon van Spetses te lopen. En het is gelukt! Ondanks een protesterende knie en een temperatuur van ongeveer 30 graden heb ik de finish weten te halen. Superleuke ervaring, ontzettend blij mee. En stiekem ook wel een beetje blij dat het voorbij is, want 2 maanden lang om de dag naar buiten om te gaan hardlopen is best een opgave, zo heb ik gemerkt.

Maar het allermooiste van dit alles is nog wel dat ik via het #YourMilesMatter-platform van Nationale-Nederlanden hiermee een bedrag van maar liefst €1553,02 bij elkaar gerend heb, waarvan elke cent naar Stichting No Guts No Glory gaat. Zij kunnen dat geld ontzettend goed gebruiken om buitenlandse behandelingen van kankerpatiënten die door verzekeraars niet (meer) vergoed worden te helpen financieren.

Ontzéttend veel dank aan iedereen die bij dit traject betrokken was: De superleuke groep influencers, de toffe mensen van Nationale Nederlanden, het altijd creatieve team van Boomerang Create, maar vooral alle 55 (!!) supporters die toe hebben gezegd mij te sponsoren voor elke kilometer die ik loop. Jullie krijgen deze week een mail met de betalingsgegevens van No Guts No Glory.

Wil je nou zelf ook gaan hardlopen voor een goed doel naar eigen keuzen (en dat kan varieren van het Rode Kruis tot een nieuwe koelkast voor je oma), kijk dan op https://www.yourmilesmatter.nl/

Yo!