Sandra liep 60km hard (ja, zéstig) voor No Guts No Glory!

Sandra 60 km

Dit is Sandra.

Sandra is een HELDIN.
Met hoofdletters ja.
Sandra heeft kanker gehad.

Een tijd geleden zei ze:

“Ik wil mijn lijf wil laten zien wie de baas is. Wat nou kanker gehad? Grote uitdaging? Natuurlijk! Zwaar wordt het. Ik besloot dat ik mijn sport wilde inzetten voor anderen die het minder getroffen hebben dan ik. Via via hoorde ik van No Guts No Glory. De ‘guts’ van mijn actie moeten de begunstigden van NGNG extra glory geven! Daarvoor is veel geld nodig. Ik kies voor Stichting NGNG omdat ik vind dat geld geen issue mag zijn bij het bepalen of iemand door kan vechten of niet!”

En dus ging Sandra trainen. Heel hard trainen. Op 6 april heeft ze 60 km, ja je leest het goed, 60 km!!! hardgelopen op Texel om aandacht te vragen voor NGNG en geld op te halen en te laten zien dat zij dit kan. En hoe! Kijk nou hoe stralend ze over de finish komt, wat een kracht!

Sandra, heel erg bedankt maar vooral zijn wij ontzettend trots op jou! Echt, wauw, wat een prestatie.