Stichting No Guts No Glory lanceert videoclip

“Positiviteit en muziek hélpen”

Woensdag 3 december om 9 uur ging de campagne No Music No Glory officieel van start met de lancering van de videoclip van het nummer ‘Life’ van de Tiger Pilots. Alle downloads van het nummer via bijvoorbeeld iTunes of Google Play komen ten goede aan stichting No Guts No Glory, ook wel NGNG, een stichting die geld inzamelt voor behandelingen tegen kanker die (nog) niet vergoed worden door Nederlandse zorgverzekeraars.

Het nummer ‘Life’ is belangeloos opgenomen door de band Tiger Pilots in samenwerking met producer Yvo van Gemert. Portretnet.nl heeft de bijbehorende videoclip gemaakt. Het doel is om het nummer zoveel mogelijk gedeeld en gedownload te krijgen om aandacht en donaties te genereren voor NGNG. De opbrengst gaat volledig naar de stichting en haar begunstigde(n).

De campagne is tot stand gekomen met de hulp, expertise en inzet van talloze vrijwilligers. Stichting No Guts No Glory laat daarmee zien dat het mogelijk is om zonder budget, maar met heel veel positiviteit èn muziek aandacht te vragen voor een goed doel!

Ontdek de videoclip , download ‘Life’ via iTunes  of Google Play en spread the word!

Life, make it count!
No Music No Glory

Meer informatie? Lees ook:

Waarom No Music No Glory door Ellen Gerritsen
Hoofdrolspeler clip Sander aan het woord
Start campagne; the making of ‘Life’