Huiskamerconcert Landmark 105 groot succes!

Gerard en Marijke Gerritsen zijn de ouders van Sander, oprichter van No Guts No Glory. Met alle liefde en passie die ze in zich dragen bedachten ze wederom een nieuwe actie voor NGNG: ze gingen een huiskamerconcert geven. Tijdens het NGNG benefietconcert in Tilburg begin 2013 leerden ze Landmark 105 http://landmark105.com/I kennen en waren er direct gecharmeerd van. Ze contacteerden de band die meteen enthousiast was en begonnen met de voorbereidingen. Ze nodigden 40-50 man uit waarvoor ze eten en drinken zouden halen maar dan moesten de bezoekers wel een donatie achterlaten voor No Guts No Glory.

Gisteravond was het zover. Vanaf 18.00 druppelden de gasten binnen in Zevenaar waar het hele huis en de tuin inmiddels waren verbouwd. Marijke had 14 liter erwtensoep gemaakt en ‘de Jannen’ (Jan Kinds en Yan de Bakker) hebben 1,5 uur non-stop pannenboeken staan bakken. In de tuin was een tent opgezet met verwarming en gezellige zitjes om alle gasten genoeg plek te kunnen bieden.

Om 20.00 begon het huiskamerconcert:

(Mooi detail, het schilderij achter de band is de originele NGNG print gemaakt door Max Kisman http://www.kismanstudio.nl/. Sander kreeg deze vlak voor zijn overlijden cadeau van zijn vrienden.)

De hele avond hing er een ontzettend fijne en warme sfeer. Jong en oud genoten van de band, het eten en elkaar. Luke en Cas (allebei 11) hielpen met de verkoop van NGNG polsbandjes en tassen en dat deden ze erg goed. Cas attendeerde elke koper er namelijk op dat deze vast wel binnenkort een verjaardag zou hebben en dus beter meteen een 2e item kon kopen.

Daniëlle, de vrouw van Ronald Herregraven http://www.stichtingngng.nl/content/dag-ronald, onze ambassadeur, was er ook met hun 2 prachtige kinderen. Wij zijn ontzettend trots dat Seff ons rompertje draagt!

De avond was fantastisch en de opbrengst waanzinnig want de met de verkoop van bandjes, tasjes, EP’s door de band zelf en de donaties die de gasten hebben gegeven is er €1465,85 opgehaald voor onze stichting! Geweldig!

We willen Gerard en Marijke bedanken voor deze succes- en liefdevolle avond, Landmark 105 voor hun inzet en enthousiasme en het beschikbaar stellen van hun EP’s, Maria voor de 50 potten zelfgemaakte jam die ze uitdeelde aan alle donateurs, Luke en Cas voor de verkoop, Tibbe die de leukste 9 jarige ober van de wereld is, ‘de Jannen’ voor het bakken van de pannenkoeken en iedereen die er was en op welke manier dan ook heeft geholpen. Super!