Opbrengst NGNG sponsoractie van de Dam tot Damloop!

Afgelopen maanden heeft onze trainer Egbert Pladdet een aantal helden getraind om de Dam tot Damloop te kunnen gaan lopen. Het gaat hier om mensen die weinig tot geen hardloop ervaring hadden. Op zondag 22 september was het zover. Maar liefst 24 mensen hebben de Dam tot Damloop gelopen en onze 2 damesteams hebben met de Ladiesrun zelfs de 1e en 2e prijs gewonnen! We zijn echt ontzettend trots. Deze helden hebben zich ook laten sponsoren voor ons en hebben samen €3672,20 opgehaald! FANTASTISCH!

Tijdens de laatste training op 19 september in het Vondelpark kwam Hart van Nederland filmen. Op zaterdag 21 september werd hier een reportage over uitgezonden:  http://www.hartvannederland.nl/nederland/noord-holland/2013/55-000-mensen-doen-dam-tot-damloop/ Op zondag 22 september kregen we opnieuw aandacht van Hart van Nederland, waar we erg blij mee zijn! Tijdens de Dam tot Damloop hebben ze ons gevolgd en dat zorgde voor deze reportage die dezelfde avond nog werd uitgezonden: http://www.hartvannederland.nl/nederland/noord-holland/2013/natasja-rent-voor-annemiek/

We willen Egbert Pladdet, onze No Guts No Glory lopers en iedereen die ze moreel en financieel heeft gesteund onzettend bedanken!

En niet te vergeten Gerard en Marijke Gerritsen, die de medailles voor onze helden hebben betaald: