De NGNG jam is een succes!

De ouders van Sander Gerritsen, de oprichter van No Guts No Glory, hebben een paar maanden geleden een jam actie opgezet. Gerard en Marijke begonnen jam uit eigen volkstuin te maken en te verkopen voor NGNG. Vrienden en familie raakten enthousiast en begonnen te helpen met het maken van jam (dank familie van Wely en Bouwman!) en zelfs honing (dank Gerrie!).

Gerard en Marijke hadden inmiddels een goede strategie bedacht. Naar elke verjaardag of feestje namen ze een paar potten jam mee, een mesje en wat toastjes. Zo lieten ze iedereen proeven hoe lekker de jam was en namen dan direct de nieuwe bestellingen op. Slim! Ze hebben echt uren en uren gewerkt om gigantisch veel potten jam te maken. Ontzettend veel werk maar elke pot is met liefde gemaakt. En wat een succes is deze actie geworden. Ze hebben maar liefst €1527,35 opgehaald!!! Iedereen die jam heeft gekocht willen we graag bedanken, maar in het bijzonder Gerard en Marijke. Jullie zijn fantastisch!

En diep respect voor Gerard en Marijke Gerritsen. Ze verloren hun zoon aan kanker en blijven zich ondanks dat grote verdriet, inzetten voor No Guts No Glory omdat ze graag andere mensen willen helpen. Wij hebben daar grote bewondering voor. Mooie mensen met een groot hart!