Presentatie rond voor benefiet!

Onze mooie poster al voorbij zien komen? Grote dank aan Martijn Konings die wederom een stoere NGNG poster heeft ontworpen voor ons benefiet:

Deze geweldige acts moeten natuurlijk ook goed aangekondigd worden. We hebben 2 super presentatoren gevonden waar we erg trots op zijn. Tijdens het middag gedeelte in Bar3 zal Marlon Kicken de presentatie op zich nemen. Marlon is stand-up comedian http://www.marlonkicken.nl/ dus naast muziek luisteren, taart en tapas eten zal er ook gelachen worden! (Ja Marlon, we leggen er graag druk op bij NGNGwink)

Vanaf 20.00 gaan de deuren naar Rotown open. Daar zal de schitterende Tamar Tieleman de presentatie gaan doen. Tamar is DJ bij KX radio en interviewer voor KX tv. Uit betrouwbare bron vernomen we dat Tamar naast schitterend, ook nog eens iconisch en briljant is!

Ook Marlon en Tamar werken belangeloos mee aan ons benefiet. Zelfs de reiskosten betalen ze zelf. Onze dank is groot!

Heb jij inmiddels al je kaartje gekocht? Zo niet, doe dat dan maar snel want over 6 dagen is het al zover! http://www.rotown.nl/01-09-2013/no_guts_no_glory_benefiet_met_o_a_de_kraaien_the_deaf_hausmagger_tiger_pilots_small_time_crooks_en_lucas_de_peinder

TOT ZONDAG!