Line-up benefiet concert compleet!

Op 1 september is het No Guts No Glory benefietconcert in Rotown en de line-up is inmiddels compleet! In de middag is er vrije toegang tot Bar3 en daar zullen optredens zijn van Small Time Crooks, Lucas de Peinder, Tiger Pilots en Annika. Terwijl je luistert en geniet kan je naast lekkere taartjes, de enige echte NGNG jam en merchandise kopen. Alles zal volledig naar de stichting gaan. Vanaf 20.00 gaan de deuren van Rotown’s grote zaal open. Hiervoor heb je de toegangskaart van maar €15,- nodig. Het gaat echt een fantastische avond worden met optredens van De Kraaien, Hausmagger, The Deaf en verschillende DJ’s die jou gaan laten dansen! Hausmagger Theo (Ja, die van Rembo & Rembo!) heeft zelfs speciaal een nummer voor deze avond geschreven! Er zal ook een loterij zijn met absurd veel en gave prijzen die allemaal belangeloos zijn gedoneerd. Wat dacht je van:

En nog veel meer!

Wij gaan er met zijn allen een geweldig mooi feest van maken waarbij jullie een super dag hebben en wij hopelijk een boel geld ophalen zodat we onze begunstigden kunnen blijven helpen. Dus, kom jij ook?