Benefietconcert in Rotown!

Op 1 september 2013 is er in Rotown Rotterdam een benefietconcert voor No Guts No Glory. Om 15.00 is er vrije toegang tot Bar3 alwaar o.a. Lucas de Peinder en Small Time Crooks zullen optreden.  Aansluitend opent Rotown de deuren voor nog meer live muziek. Hiervoor heb je een toegangskaart nodig die te koop is voor 15 euro. De opbrengst van de kaartverkoop en garderobe gaat volledig naar NGNG. De avond belooft fantastisch te worden met optredens van o.a. De Kraaien, DJ’s, en een bingo. We wachten nog op de laatste bevestigingen om de line-up compleet te maken maar zodra die bekend zijn laten we het weten.

Het benefietconcert wordt ook deze keer weer georganiseerd met een budget van 0 euro. Rotown en alle artiesten werken belangeloos mee. Wij zijn ze ontzettend dankbaar hiervoor! Ook alle prijzen voor de bingo worden gedoneerd en zijn ook nog eens super gaaf. Wat denk je van een passepartout voor het Incubate festival, kaarten voor shows van o.a. Douwe Bob, De Jeugd van Tegenwoordig, The Deaf, verrassingspakketjes van Christine le Duc, tegoedbonnen voor een gezichtsbehandeling, een massage, Yoga lessen, kunstwerken, boeken van Lisette Jonkman, cd’s van The Kik, lp’s van Broeder Dieleman, de opvoedkalender van Eva Bronsveld, sieraden en de lijst gaat maar door. Voor ieder wat wils dus! Ook de opbrengst van de lootjes voor de bingo gaat volledig naar NGNG.

Wij zijn met een aantal vrijwilligers keihard bezig een mooie editie in elkaar te knallen. Jullie komen toch ook? Bestel hier snel je kaarten want dit vierde No Guts No Glory benefietconcert wil je echt niet missen: