Schuilt er een hardloper in jou?

Er rennen regelmatig hardlopers met een NGNG-shirt door de straten van Amsterdam, Tilburg, Den Haag, Haarlem, Nijmegen, Berlijn, etc. etc. Egbert is al vanaf de oprichting van NGNG ‘loop-ambassadeur’ en heeft inmiddels al heel wat euro’s opgehaald met zijn sponsorlopen. En nu heeft hij een nieuw en geweldig plan:

“Op 22 september vindt de Dam tot Damloop plaats. Ik wil graag een NGNG-team van 10 onervaren lopers samenstellen, die voor de eerste keer van hun leven een sponsorloop van 4 mijl (6,4 km) gaan lopen. Ik zoek dus mensen die de uitdaging willen aangaan om binnen een paar maanden klaargestoomd te worden voor een bijzonder evenement. Ik zal je bijstaan in het halen van je doel met een schema, een peptalk, een training en wat er nog meer nodig is om je te laten slagen. Dus: wil je iets doen waar je trots op kunt zijn, wat tot op heden misschien niet bij je past, maar waar je wel voor wilt gaan? Meld je dan aan bij Egbert (epladdet@gmail.com)!”

Is dit voor jou een geweldige manier om onder deskundige begeleiding aan je conditie te werken én een bijdrage te leveren aan de naamsbekendheid (en bankrekening) van stichting NGNG? We horen het graag!