Ze heeft ‘m!!!!

Wow, wow en nog eens wow!! Ellen heeft gisteren in de categorie Eco de Viva award gewonnen! Je kunt het bijna niet gemist hebben, want mede dankzij de NGNG-volgers werd #viva400 trending topic! Ellen: “We zagen alle tweets voorbij komen op het scherm en van de 10 tweets waren er gemiddeld 9 gelinkt naar @EllenNGNG en @stichtingNGNG!”

Ellen heeft een bijzondere en bizarre avond beleefd, en zal vast nog uitgebreider verslag doen van alle belevenissen. Het eerste radiointerview heeft ze al gehad, dus de stap naar DWDD is trouwens zo gemaakt. We willen alle volgers bedanken voor alle steun en stemmen. We zijn trots dat de stichting No Guts No Glory vol in de schijnwerpers staat, met Ellen als inspirerend boegbeeld. Wij toasten vanavond op Ellen, op alle andere vrijwilligers achter de schermen bij NGNG én… op Sander! Man, wat missen we jou!