NGNG lopers in actie

Estafettemarathon Eindhoven, zondag 14 oktober 2012

De eerste estafettemarathon bij de marathon Eindhoven zit er op. Het is een enorm succes geworden, in meerdere opzichten. De lopers Gregor, Yan, Joris en Margot hebben allemaal tijden gelopen waarmee ze zichzelf in positieve zin verbaasd hebben. Terwijl de wedstrijdlopers achteraf klaagden over de wind, hadden de NGNG-lopers er geen last van. Naast de lopers was er ook een team op de been om de lopers te ondersteunen. Bralt, Guido, Bas, Koen en Egbert waren langs het parcours bezig om alles naar wens te laten verlopen. De NGNG-shirts trokken veel aandacht langs het parcours. Er kwamen veel vragen over de stichting. Het was weer een mooie kans om NGNG op de kaart te zetten. Dat is zeker gelukt. Het sportieve doel van deze estafette had niets te doen met een eindtijd. Toch was iedereen trots op een 28e plaats (van de 270 teams). We zullen in de toekomst vaker meedoen met estafettes. Geïnteresseerden om mee te lopen of te helpen mogen zich melden bij Egbert!