Oproep namens rolstoel held Bram!

Lieve mensen!

De afgelopen maanden heb ik keihard getraind en ben ik geplaagd door blessures en veel materiaalpech. Toch kan ik op de valreep zeggen dat ik het ga doen…! Van 24 t/m 27 juli 2012 doe ik mee aan de Rolstoel 4daagse in Delden. Ik wil hier met mijn aankoppel-handbike 4x 70 km afleggen, met op dag drie de Holterberg beklimmen. Dit wil ik niet zomaar gaan doen… Ik wil zo veel mogelijk geld inzamelen voor de stichting ‘No Guts No Glory’.

Op 13 juli 2011 is mijn dappere neef Sander Gerritsen overleden aan de gevolgen van kanker. Sander was iemand die vol in het leven stond en er alles uit wilde halen! En geknokt heeft om het te winnen van deze verschrikkelijke ziekte! Sander is niet meer bij ons op aarde, maar de stichting leeft voort via hem. De stichting leeft voort om mensen te kunnen helpen zoals hij. In Nederland werd hij opgegeven. Er waren geen behandelmethoden meer voor handen om zijn leven te redden dan wel te verlengen. Voor Sander was dit niet het moment om op te geven, nee, het was juist een moment om te beginnen. Hij begon met zijn zoektocht naar leven, naar hoop! In Keulen werd de hoop gevonden in vorm van dendritische celtherapie. Deze behandelmethode werd en wordt nog steeds niet vergoed door de zorgverzekering. Dit feit liet Sander niet uit het veld slaan. Er moest geld ingezameld worden, heel veel geld! Om dit geld bij elkaar te krijgen heeft Sander samen met zijn vrienden een stichting opgezet met de prachtige naam: ‘No Guts No Glory’ . Dankzij de stichting heeft Sander zijn leven kunnen verlengen en zijn kinderen langer zien opgroeien.

Ik ben zelf 11 weken te vroeg geboren en heb zuurstofgebrek gehad en een hersenbloeding gekregen, waardoor ik spastisch ben en me al een leven lang in een rolstoel voortbeweeg. Dankzij de juiste behandelmethode leef ik. Was ik in 2012 geboren, dan was ik wellicht niet eens gehandicapt geweest. Het is juist door nieuwe behandelmethodes dat mensen overleven! Ook ik heb moeten knokken om hier te zijn vandaag de dag. Daarom vind ik dat ieder mens een kans verdient om te leven hoe klein ook. Om deze reden sta ik achter ‘No Guts No Glory’ .

Wil je mij sponsoren? Alle kleine en grote beetjes helpen daarbij! Het is vast niet het eerste goede doel of sponsorloop waar je voor benaderd bent. Mijn neef Sander bleef op zoek gaan naar mogelijkheden om te kunnen (blijven) leven, dat begrijp ik als geen ander. Hij gunde het iedereen om tot het bittere einde te kunnen strijden! Hij gunt het mij, maar jou ook! ‘No Guts No Glory’ heeft al verscheidene mensen hoop en ondersteuning kunnen bieden. Daarnaast heeft de door Sander verzamelde informatie, die hij deelde via zijn blog: kankerlog.blogspot.nl al verschillende mensen geholpen.

Wil je mij sponsoren als ik de 4×70 km ga rijden in Delden? Mail of bel me dan en geef even aan met welk bedrag je de stichting wilt steunen! Mail: bramgoring@gmail.com of telefoon: 06 16766740 Namens, mijzelf, alle vrienden en familie van Sander en alle anderen die baat hebben gehad of gaan hebben, bij de stichting ‘No Guts No Glory’.

P.s. Sander, wel even zorgen voor mooi weer en constant wind in de rug! Ik denk aan je!

Bram is deze week begonnen aan deze stoere onderneming. Steunen jullie hem? Alvast bedankt!