Geweldig nieuws van Incubate

Het  Incubate festival in Tilburg is een grote aanrader. En voortaan niet alleen omdat er tijdens het festival hele goede bands in de binnenstand van Tilburg spelen, maar ook omdat ze fantastische acties bedenken.

Incubate draagt Stichting No Guts No Glory een zeer warm hart toe, en een grote cheque! De cheque is onlangs overhandigd aan Ellen die hem namens de stichting in ontvangst nam. We hebben het geld al direct kunnen besteden aan onze nieuwe begunstigden. Zie het artikel op de website van Incubate , ook vanwege de geweldige foto van dit grote moment en het filmpje van de geweldige  Play Me, I’m Yours piano actie.

Onze dank is groot en we kijken uit naar het volgende Incubate festival in Tilburg! Als je gaat: doe je NGNG T-shirt aan, dat vinden ze vast leuk.