Hulp gevraagd voor eerbetoon aan Sander.

Op 13 juli is het een jaar geleden dat Sander Gerritsen, oprichter van No Guts No Glory, overleed. Hoe verdrietig het allemaal ook (nog steeds) is en hoe vreselijk veel hij gemist wordt, Sander was iemand die ontzettend positief in het leven stond. Daarom wil ik mensen die een NGNG shirt hebben, hulp vragen mij te helpen om een super mooi èn positief eerbetoon te maken.

Maak een foto van jezelf in dat shirt, terwijl je iets doet waar jij ontzettend van geniet. Dat hoeft niks spectaculairs te zijn, maar mag wel natuurlijkcool. Al is het een biertje drinken in de zon, zoals op de foto van Sander en mij hieronder, het gaat erom dat jij iets doet waar jij blij van wordt. Geen shirt maar wil je toch helpen? Graag! Je kan natuurlijk ook zelf iets creatiefs verzinnen zoals bijvoorbeeld NGNG stoepkrijten of op je hoofd schrijven, verras me maar.

Sander was erg trots op zijn stichting, dus ik denk dat dit een prachtig eerbetoon zal zijn. Stuur je foto naar EllenNGNG@gmail.com en dan zorg ik dat er op 13 juli een fotocollage op de site komt. Vol met positieve en vrolijke foto’s van jullie in je NGNG shirt. Alvast heel erg bedankt!

Lieve groet, Ellen, het zusje van Sander.