Egbert loopt naar Rome, dag 84! (nog 16 te gaan!)

Sms: “Radicofani – Acquapendente, 33 km. Geen wifi, bellen kan. Ik voel me vandaag weer goed. X”

Egbert heeft Toscane ingeruild voor Lazio en slaapt vanavond in een prachtig oud en groot Middeleeuws klooster, met talloze fresco’s op de muren. We kunnen daar helaas niet van meegenieten want: No Wifi No Glory!.

Onze pelgrim heeft een paar dagen niet lekker in zijn vel gezeten maar voelt zich vandaag weer goed. Gelukkig! Hij heeft goed geslapen, flink gegeten en geen last meer van zijn oor. Hoera! Egbert beseft zich heel goed dat zijn avontuur bijna aan het einde is gekomen en wil daarom nog even heel erg gaan genieten van de laatste dagen. We hebben gesproken over hoe raar het is om straks weer in Nederland te zijn. Uiteraard kan hij niet wachten om bij Conny te zijn, maar hij gaat het lopen door de natuur en het gevoel van vrijheid ontzettend missen. Snap ik, wij gaan zijn belevenissen trouwens ook missen vermoed ik, maar er zijn nog 16 dagen te gaan!

Heeft iemand wellicht een vraag voor Egbert? Geef maar door, dan zorg ik dat de vragen komende dagen beantwoord gaan worden!