Egbert loopt naar Rome, dag 26!

Egbert is van Mormant naar Langres gelopen. Dat was een afstand van 27 kilometer en hij liep via Leffonds, Marac en St. Ciergues. De route ging voor een flink deel tegen een hoge heuvel op, via kronkelige weggetjes dus dat was behoorlijk zwaar. Toch voelt Egbert dat hij met de dag meer een ervaren loper begint te worden. De moeder van Egbert is vandaag naar Langres gereden. Voor haar was dit een actie met een hoog No Guts No Glory gehalte omdat ze voor de eerste keer heeft gereden met een caravan achter haar auto en ook zij moest die kronkelige weggetjes op maar dan mèt caravan. Is allemaal goed gegaan gelukkig. Zij blijft de komende dagen bij Egbert wat niet alleen gezellig is, maar ook nog eens erg handig aangezien hij vanaf morgen een gebied gaat bewandelen waar het bijna onmogelijk is om slaapplekken geregeld te krijgen. Het kan wel, maar dan zou hij dure hotels moeten nemen en dat is niet de bedoeling dus hij slaapt lekker bij moeders in de caravan. Wij vragen ons af of mevrouw Pladdet dit weekend paaseitjes gaat verstoppen op de route voor haar zoon?

Tot zover dag 26!