Egbert loopt naar Rome, dag 3!

Egbert had vandaag een zware dag. Zijn route liep voornamelijk langs snelwegen en industrieterreinen en daar is natuurlijk weinig pelgrim-achtigs aan. Hij ging van Dordrecht naar de Moerdijkbrug en verkeerd bij Zevenbergschen Hoek, wat hem een aantal extra kilometers lopen opleverde. Hij heeft vandaag 38 km gewandeld. Rond 13.30 kwam hij aan in Breda alwaar hij werd opgewacht door StadsRTV Breda:

Ook waren er studenten van de opleiding ImaginHeroes uit Breda. Deze studenten zijn hard bezig acties te verzinnen om de tocht van Egbert èn NGNG te promoten (waarvoor grote dank!). Vandaag hebben ze een flashmob georganiseerd rondom Egbert, uiteraard in het inmiddels bekende NGNG shirt. Zij gaan hier een leuk filmpje van maken en zodra we het binnen hebben gaan we het hier natuurlijk delen. We zijn erg benieuwd!

Morgen loopt Egbert van Breda naar Tilburg. De bedoeling is dat hij rond 16.00 de Korte Heuvel bereikt. We willen de Tilburgse lezers hier dan ook oproepen massaal naar de Korte Heuvel te komen. Onze held verdient een flink onthaal. Vrijdag loopt hij namelijk al het buitenland in, dus laten we zijn laatste dag in Nederland, een memorabele maken. Tot morgen dus!