Egbert loopt naar Rome, hulp gevraagd!

For the record: elke euro die binnenkomt om Egbert te sponsoren is voor de stichting. Egbert betaalt alle kosten van de reis zelf en om die kosten te drukken slaapt hij zoveel mogelijk bij mensen thuis. In de meeste landen is dat geen probleem, zo hebben Frankrijk en ItaliĆ« een wet die verplicht pelgrims onderdak te bieden. Dit betekent dat hij in deze landen veelal in kloosters zal slapen maar het kan ook voorkomen dat hij zijn matje bijvoorbeeld in een schoolgebouw mag leggen. Zwisterland heeft, zoals ervaringen uit het verleden leren;) geen standpunt ingenomen m.b.t. pelgrims, wat betekent dat hij nog geen onderdak heeft kunnen regelen daar. Hij zal ongeveer 14 april het land binnenkomen en zoekt nog slaapplekken in de volgende plaatsen: Sainte Croix, Yverdons les Bains, Orbe, Lausanne, Vevey, Martigny en Orsieres.

Dus! Ken jij mensen in Zwitserland die Egbert een overnachting aan willen bieden?  Neem dan contact op met EllenNGNG@gmail.com.

Heb jij geen bekenden in Zwitserland, dan kan je nog steeds helpen door dit bericht te delen op Twitter en Facebook. Wij geloven namelijk hard in de kracht van Social Media dus we hopen dat we op deze manier adresjes voor onze held kunnen vinden. Alvast heel erg bedankt!