Oproep: steun WensAmbulance Brabant!

De afgelopen maanden hebben we ervaren wat gedreven en wilskrachtige mensen samen voor elkaar kunnen krijgen. No Guts No Glory is uitgegroeid tot een wervelende stichting en we hebben al heel wat doelen bereikt. Normaal besteden we op deze plek aandacht aan acties die erop gericht zijn geld in te zamelen voor NGNG. Nu willen we je oproepen om ook een donatie te doen aan WensAmbulance Brabant!

Afgelopen maandag hebben wij namelijk ervaren hoe belangrijk het werk van deze vrijwilligers is. Dankzij Rien en Leo en de coƶrdinatoren van WensAmbulance Brabant hebben wij samen met Sander een bijzondere, maar ook spannende trip kunnen maken naar Keulen. Onder de vakkundige zorg van de professionele vrijwilligers is Sander na een lange dag weer veilig thuis gekomen.

WensAmbulance Brabant vervoert mensen die niet lang meer te leven hebben en helpt zo hun laatste wens te vervullen. Gulle giften van donateurs maken dit mogelijk. Helaas kunnen ze mensen niet beter maken, wel kunnen ze patiĆ«nten en hun familie een waardevolle ervaring bezorgen. Wij hopen dat alle NGNG-donateurs ook een bijdrage doen onder vermelding van ‘No Guts No Glory’.

Maak je gift over op bankrekening 10.60.57.944 t.n.v Stichting WensAmbulance Brabant.

Meer info: http://www.wensambulancebrabant.nl