No Guts No Glory op festival Mundial

Aankomend weekend barst in Tilburg het jaarlijkse Festival Mundial los. Een wervelend festijn waar wereldse topacts en kersverse talenten gaan zorgen voor een muzikaal spektakel. En….dankzij Incubate is stichting No Guts No Glory erbij!

Incubate is een jaarlijks terugkerend kunstfestival in Tilburg dat zich richt op onafhankelijke cultuur met aandacht voor muziek, dans, film, art, sprekers en nog meer. Incubate geeft ons tijdens Festival Mundial een podium zodat wij NGNG aan het grote publiek kunnen presenteren. Een prachtig gebaar en een geweldige kans!

Een enorme stapel flyers en een zeer gedreven dame staan klaar om de bezoekers te informeren over het bestaan en de noodzaak van No Guts No Glory. Wanneer mensen gegrepen worden door ons verhaal kunnen ze dit direct zichtbaar maken door het enige echte No Guts No Glory-fair trade t-shirt aan te schaffen! Ben jij een trouwe NGNG-activist en wil je ook zo’n collectors item? Kom dan zaterdag of zondag naar Tilburg en help mee het NGNG-gevoel uit te dragen. Je kunt ons vinden bij het Here Be Dragons-podium.

Als je zondag komt, dan kun je ook nog de intocht van Egbert meepikken. Onze hardloopheld start vrijdag met een bijzondere hardlooptocht van Zevenaar naar Tilburg. Zijn eindbestemming: de stand van Incubate/NGNG!  Rond half drie hopen we hem met veel gejuich, energy-drankjes en droge kleding te ontvangen.

Handige links: