Erik fietst zijn banden lek voor Sander

We hebben weer een geweldige en sportieve actie die we graag onder jullie aandacht willen brengen:

Erik gaat in het weekend van 11-12 juni een mooie fietstocht van 150 km maken door het Limburgse landschap. En onze penningmeester ziet kans om de donatietussenstand een flinke boost te geven. Hij vraagt zijn vrienden, familie en alle NGNG-volgers hem te sponsoren per kilometer en… per lekke band. Hij wordt bij het fietsen (en plakken) gesteund door de mannen van Fietsplannen. Voor de meeste mannen van Fietsplannen is 150 km geen probleem, maar Erik is tot nu toe niet verder dan 100 km in de Limburgse heuvels gekomen, dus deze afstand is voor hem een serieuze uitdaging.

Als je Erik wilt sponsoren bij deze tocht, maak dan nu vast je bedrag per kilometer maal 150 over op de bankrekening van stichting No Guts No Glory en vermeld erbij hoeveel je per lekke band extra wilt doneren. Bijvoorbeeld: als je 10 cent per kilometer en 5 euro per band een mooi bedrag vindt, maak je € 15 over en vermeld je: “Erik fietst voor Sander zijn banden lek, 10 ct per km en 5 per band”. Na afloop hoor je hoeveel lekke banden hij had (hopelijk 0, maar maximaal 2) en maak je je bedrag per band over. Nu denk je misschien: waarom vooruitbetalen als ik niet de garantie heb dat Erik de 150 km gaat redden? (Waar wij overigens niet aan twijfelen!) Ook daar heeft Erik over nagedacht. Stel, je doneert 15 cent per kilometer en betaalt dus  €22,50. Als Erik de afstand van 150 km niet vol maakt, zal hij zelf het totale gesponsorde kilometer bedrag maal de niet verreden kilometers storten. Een mooi voorbeeld van No Guts No Glory! Met deze garantie is vooruitbetalen vast geen bezwaar… Het grootste deel van het geld voor deze actie zal daardoor op tijd binnen zijn om bij te dragen aan de tussensprint op weg naar het eerste doel van stichting No Guts No Glory.