Reclamespot No Guts No Glory

Wil jij een rol in de eerste NGNG-reclamespot?
Film dan jezelf voor de spot van stichting No Guts, No Glory!

De stichting No Guts, No Glory maakt een opmars, mede met dank aan de verschillende social media. Bijzondere initiatieven worden gestart en dat levert mooie bedragen op. Geweldig!

Maar we willen nog meer… Daarom gaan we een mooie reclamespot maken, waar ook jij aan mee kunt doen!

Wat moet je doen? Schreeuw, gil, fluister of zing "NO GUTS, NO GLORY!" voor een camera. Je mag de slogan ook uitbeelden, of misschien heb je zelf nog creatieve ideeën. We laten ons graag verrassen! Wij maken dan van alle filmopnames de eerste echte NGNG-commercial!

Dus pak je iphone, webcam, fototoestel of videocamera en stuur je filmpje via www.wetransfer.com (formaat .mov, .mp4, .avi of .wmv) naar video@stichtingngng.nl