Het Oranjegevoel van NGNG

Vrienden van Sander komen op Koninginnedag in actie voor de stichting No Guts, No Glory. Ze zijn nu druk bezig met het bakken van taarten, die ze zaterdag in Amsterdam (omgeving Haarlemmerplein) gaan verkopen. De opbrengst gaat naar de Stichting NGNG! En het blijft niet alleen bij taarten… Twee enthousiaste muzikanten hebben zich gemeld om de sfeer rondom de taartentafel te verhogen, een vrijwilliger gaat rond met een collectebus en ze delen NGNG-flyers uit om aandacht te vragen voor de stichting.

Oproep van de taartenbakkers, die best nog wel wat hulp (lees: extra taarten) kunnen gebruiken: Lukt het jou om voor zaterdagochtend een door jou gemaakte taart af te leveren in Amsterdam? Laat het ons weten via info@stichtingngng.nl