De Bananeman komt in actie!

De Bananeman, also known as Edgar, komt dit weekend in actie voor de stichting No Guts No Glory. Hij gaat de Teun van Vliet Classic toertocht* fietsen, in volledig Bananeman kostuum(!). Hij heeft familie, vrienden, collega’s en bekenden opgeroepen om hem per kilometer te sponsoren.

Ook biedt de topfitte held zijn fans de mogelijkheid om hem per genuttigde banaan te belonen in euro’s. Wij hopen natuurlijk op veel donaties (en bananen), alleen al omdat Edgar heeft toegezegd het eindbedrag te verdubbelen! Wil je hem ook steunen? Doneer dan je bedrag op de rekening van de stichting o.v.v. No Bananas No Glory.

*Teun van Vliet is in Duitsland behandeld voor kanker, bij dezelfde arts als waar Sander nu zijn behandeling krijgt. Teun is genezen verklaard.