Wat een week!

Houd deze blog goed in de gaten, want het werk van stichting No Guts No Glory gaat met grote stappen vooruit. Waren we meer dan een maand geleden nog rustig aan het nadenken, nu krijgen we de smaak echt te pakken en gebeurt er ontzettend veel!

We hebben inmiddels al heel wat fondsen mogen ontvangen en de initiatieven komen nu van alle kanten echt los. En wat blijkt? Iedereen heeft wel een idee dat past bij het doel en past bij de persoon. Sportieve ideeën zoals sponsortochten van hardlopers en fietsers. Creatieve ideeën van mensen uit de creatieve hoek…

En natuurlijk volgen die verhalen zodra we ze hebben. Want het is mooi en prachtig om te merken dat we met elkaar zoveel waardevolle ideeën kunnen verzinnen als het gaat om de mensen waar we om geven. Enthousiasme is aanstekelijk, dus laat je hier besmetten!