No Art No Glory!

Kunstenaar Bas maakt de mooiste dingen. Nu wil hij zijn talent een dag lang gaan inzetten om geld in te zamelen voor No Guts No Glory, hoe gaaf is dat?

Via zijn Twitter account liet hij weten:

Weten jullie nog dat ik kleine werkjes op A4 maken ging en die verkocht voor €75,- aan de eerste die reageerde?
Ik ga dat maandag weer doen.
Elke tekening zal €75,- kosten!
De eerste die reageert mag hem hebben.
De opbrengst zal volledig naar
stichting No Guts No Glory gaan.
Ik hoop er een productieve dag van te maken en de stichting een goed begin van 2021 te geven.
Tis tijd voor wat positiviteit.
Ik hoop op deze manier mensen met een kleinere beurs toch ook van “kunst” te laten genieten en tegelijkertijd mij in te zetten voor de prachtige @stichtingNGNG

Er werd meteen enthousiast gereageerd door zijn volgers op Twitter, dat ze maandag vroeg klaar gaan zitten om deze actie te volgen. Maandagochtend 1 februari gaat hij starten.

Wil je meedoen? Volg Bas op Twitter: @AtelierGeeraets en mocht je ons nog niet volgen, doe dat dan ook meteen via @stichtingNGNG.

We vinden het nu al geweldig Bas, ontzettend bedankt!