Een bundel geluk voor No Guts No Glory

bundelvoorkantMerel Morre is tekstschrijver, dichter én voormalig stadsdichter van Eindhoven.

Zij vindt het doel van No Guts No Glory zó mooi en liefdevol dat ze de stichting graag wil steunen.
Mensen zeggen haar soms dat haar gedichten ook steun geven, raken, of helpen.
Met deze gedachte maakt  ze een mooi gebaar door een aantal van haar gedichtenbundels ‘Een bundel geluk’ aan No Guts No Glory te doneren. ‘Zo steun ik jullie met de opbrengst voor No Guts No Glory én maak ik mensen tegelijk een beetje gelukkiger met mijn woorden’, aldus Merel.

In ‘Een bundel geluk’ staan 50 gedichten die inzoomen op geluk.
Speelse, spitsvondige, scherpzinnige gedichten, die stuk voor stuk een glimlach achterlaten op je gezicht.

Eén portie geluk alstublieft.
En kunt u het inpakken?
‘t Is een cadeautje.
Merel Morre

Jij kunt nu dit geluk delen en No Guts No Glory steunen door ‘Een bundel geluk’ te kopen.
‘Een bundel geluk’ kost €18,50. Dit bedrag is inclusief verzendkosten.  De opbrengsten van deze prachtige gedichtenbundels (15 euro) komen volledig ten goede aan No Guts No Glory.

Bestellen gaat heel makkelijk: mail naar onze vrijwilliger Natasja via nopresentsnoglory@gmail.com. Laat haar weten hoeveel bundels je wilt bestellen en geef je adres door. Zij laat je weten waarnaartoe het bedrag overgemaakt kan worden en zorgt ervoor dat het naar je opgestuurd wordt.