Partners

Met grote trots en dankbaarheid mogen wij in juni 2022 bekendmaken dat MOJO en NGNG partners worden!

MOJO zegt hierover:

‘We hebben zojuist onze samenwerking met Stichting No Guts No Glory getekend. Door de jaren heen hebben we meerdere goede doelen kunnen helpen en ook wensen van individuele bezoekers kunnen vervullen maar door de samenwerking met deze mooie stichting komt alles samen. Wensen vervullen van mensen met kanker én hun mantelzorgers door middel van muziek. En in ons geval vaak live muziek. Afgelopen jaar hebben we al een keer mogen samenwerken en die samenwerking beviel goed en smaakte naar meer.

MOJO kan NGNG helpen met toegang tot onze evenementen, productionele ondersteuning, marketing en ook financieel bijdragen aan de activiteiten van de stichting. Daarnaast kunnen onze MOJO medewerkers ook per jaar een werkweek besteden aan een goed doel en het enthousiasme binnen het bedrijf voor NGNG is zeer groot.’

Via Ticketmaster loopt een upsell.
Dit betekent dat wanneer jij een concertkaartje van een MOJO show koopt bij Ticketmaster, je de keuze krijgt om een bedrag van €2,50 te doneren. MOJO zal dit bedrag dan matchen en het totaal gaat volledig naar onze stichting!

Met jouw concertbezoek en steun aan No Guts No Glory gun je iemand anders een onbetaalbare muzikale herinnering.

We hebben ontzettend veel zin in deze samenwerking, omdat het betekent dat we nu nog veel meer muzikale wensen kunnen laten uitkomen! Ontzettend veel dank aan MOJO, voor het vertrouwen in onze stichting. Samen kunnen we heel veel mooie dingen gaan doen, die verschil gaan maken voor mensen, die het zo hard nodig hebben.

Ook partner worden?

Neem contact op voor de mogelijkheden.