Doneren (particulieren)

Je kunt je donatie storten op rekeningnummer IBAN: NL61 TRIO 0198 4024 49 t.n.v. No Guts No Glory Tilburg of rechtstreeks met iDEAL veilig online betalen via de doneerpagina. We houden een minimum van €3,50 aan, omdat de transactiekosten €0,35 zijn en wij door onze ANBI-status minimaal 90% van het overgemaakte bedrag aan ons doel zelf moeten besteden. En dat doen we natuurlijk graag. Uiteraard mag je ook meer storten.

Je kan ons als particulier incidenteel steunen, maar denk ook eens aan een vast bedrag per maand. Dat laatste kan al vanaf €3,50 per maand. Met iedere euro kunnen we mensen helpen.

ANBI-status = belastingvoordeel

Stichting No Guts No Glory is door de belastingdienst erkend als Algemeen Nut Beogende Instelling (ANBI). Dit betekent dat wij geen belasting hoeven te betalen voor de rekeningen die wij betalen voor onze begunstigden en geen belasting betalen over de ontvangen giften.  Het betekent ook dat je als donateur je giften mag aftrekken van de inkomsten- of vennootschapsbelasting.

Als je veel geeft, helpt de belastingdienst mee. Je mag als particulier vaak al je giften van de inkomensbelasting aftrekken. Dit mag als: