Doneren (particulieren)

Je kunt je donatie storten op rekeningnummer IBAN: NL61 TRIO 0198 4024 49 t.n.v. No Guts No Glory of rechtstreeks met iDEAL veilig online betalen via de doneerpagina. We houden een minimum van €3,50 aan, omdat de transactiekosten €0,35 zijn en wij door onze ANBI-status minimaal 90% van het overgemaakte bedrag aan ons doel zelf moeten besteden. En dat doen we natuurlijk graag. Uiteraard mag je ook meer storten.

Je kan ons als particulier incidenteel steunen, maar denk ook eens aan een vast bedrag per maand. Dat laatste kan al vanaf €3,50 per maand. Met iedere euro kunnen we mooie dingen doen voor mensen die het hard nodig hebben.

Doneren met belastingvoordeel

Stichting No Guts No Glory is door de belastingdienst erkend als Algemeen Nut Beogende Instelling (ANBI). Dit betekent:

Ben je een vaste donateur, en blijf je dat komende 5 jaar? Dan is je belastingaftrek heel eenvoudig zelfs 100% aftrekbaar. Je hoeft alleen het formulier ‘overeenkomst periodieke giften’ in te vullen. Dan mag je de komende 5 jaar je giften aan NGNG zonder drempel aftrekken van je belastbaar inkomen.

Voorbeeld: een maandelijkse donatie van €10,- levert in 5 jaar €600 belastingaftrek op. Dat geeft je bij een inkomen tot €68.500 een netto belastingvoordeel van €222. AOW’ers met een inkomen tot ongeveer €35.000 krijgen zo €115 terug.

Meer hierover vind je op deze pagina van de Belastingdienst.

Alvast bedankt voor je steun!