Wat doen we

No Guts No Glory
We organiseren bijzondere belevenissen en laten wensen in vervulling gaan voor mensen met kanker. Omdat we geloven in de kracht van muziek, zullen veel wensen een muzikaal karakter hebben.

Denk o.a. aan het mogelijk maken van huiskamerconcerten, concert en festival bezoeken, de aanschaf van een muziekinstrument en het regelen van muzieklessen.

We hebben gezien dat mensen in een isolement terecht kunnen komen na een diagnose, want werk en het sociale netwerk vallen soms (gedeeltelijk) weg.
Ook willen mensen zo graag juist niet ‘alleen maar die kankerpatiënt’ zijn.
Door bijvoorbeeld op muziekles te gaan, heb je iets positiefs om heen te kunnen, iets anders dan naar het ziekenhuis voor behandelingen. Je bent met jezelf bezig en gaat iets leren waar je hopelijk gelukkig van wordt én het kan een mooie manier zijn om via muziek te kunnen uiten wat er allemaal door je heengaat.
Wellicht is er een artiest waarvan de muziek jou kracht geeft en zou je heel graag eens een concert willen bijwonen?
Of misschien is er iets wat je zo graag eens zou willen doen, maar niet weet hoe je het zou moeten regelen?
NGNG kijkt graag mee of we het kunnen organiseren voor je.

No Love No Glory

Hiervoor mogen mensen met kanker (of anderen in hun omgeving) de mantelzorger opgeven.

Deze mensen zetten zich zo hard en onbaatzuchtig in, dat wij ze graag een extra liefdevolle belevenis of uitje willen geven.

Wil jij jezelf of iemand anders opgeven?

Mail naar Ellen via info@stichtingngng.nl